Servisní technik / administrátor

Zavedená česká společnost hledá do svého IT týmu se zaměřením na servis a technickou podporu nového kolegu.

Náplň práce:

  • Řešení problémů HW i SW
  • Technická podpora firemním uživatelům i zákazníkům
  • Konzultační činnost, podpora obchodníků (návrh technického řešení)
  • Diagnostika a výstupní kontrola dodávané techniky
  • Konfigurace, správa a instalace koncových stanic a serverů
  • Instalace a konfigurace periferií
  • Zajišťování servisu a konzultace u zákazníků

Požadujeme:

  • Znalost a orientace v oblasti HW, PC komponent, serverů
  • Znalost desktopových i serverových OS Microsoft – pokročilá znalost výhodou
  • Orientace v oblasti počítačových sítí
  • Pokročilá znalost MS Office (Excel, Outlook, Word)
  • Znalost odolné IT techniky výhodou
  • AJ na komunikativní úrovni (min. porozumění technické dokumentaci)
  • Důslednost, spolehlivost a samostatnost při plnění úkolů
  • Ochota učit se nové věci
  • Profesionální vystupování, komunikativnost
  • ŘP sk. B
  • Vhodné i pro absolventy SŠ/VŠ s odborným zaměřením na elektro nebo IT (praxe v IT výhodou)

Nabízíme:

  • Kvalitní technické zázemí
  • Práci v dlouhodobě stabilní společnosti
  • Platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
  • Odborná školení
  • Firemní benefity – příspěvek na stravování, sickday
  • Flexibilní začátek/ konec pracovní doby
  • Nástup možný ihned nebo dohodou
  • Zaškolení absolventů bez praxe

 

Pokud Vás uvedená pozice zaujala, pošlete Váš životopis na e-mail: eva.kobrova@akermann.cz